|
Tweet | Tarih: 28-06-2026 18:14 |
KARS PUSULA / ADEM ALP
Ardahan'ın Göle ilçesine bağlı Toptaş Köyü güzergahında meydana gelen toprak kayması, korku dolu anların yaşanmasına neden oldu. Belediyeye ait iş makinesi, çalışma sırasında dağdan kopan tonlarca toprak ve kaya parçasının altında kaldı.
Edinilen bilgilere göre, Göle Belediyesi ekipleri bölgede hafriyat çalışması yürüttüğü sırada yamaçtan kopan toprak ve moloz kütlesi iş makinesinin üzerine düştü. Olay sırasında bölgede bulunan belediye personeli ile çevredeki vatandaşlar son anda kendilerini güvenli alana atarak olası bir faciadan kurtuldu.
İhbar üzerine bölgeye ekipler sevk edilirken, yapılan ilk incelemelerde olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanmanın yaşanmadığı belirlendi. Toprak altında kalan iş makinesi ise ağır hasar alarak kullanılamaz hale geldi.
Başkan Budak: "En Büyük Tesellimiz Personelimizin Sağ Salim Kurtulması"
Göle Belediye Başkanı Gökhan Budak, yaşanan olayın ardından yaptığı açıklamada, ikinci toprak kaymasının belediyeye ait iş makinesini tamamen hafriyat altında bıraktığını belirterek şu ifadeleri kullandı: "Bugün meydana gelen ikinci toprak kaymasının ardından belediyemize ait iş makinemiz tamamen hafriyat altında kalmıştır. Çok şükür herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmamış, personelimizin sağlık durumunun iyi olması en büyük tesellimiz olmuştur. Yaşanan bu talihsiz olay nedeniyle iş makinemiz kullanılamaz hale gelmiştir. Geçmiş olsun."
Olayla ilgili inceleme başlatılırken, bölgede yeni bir toprak kayması riskine karşı gerekli güvenlik önlemlerinin alındığı öğrenildi.


